E-poe müügitingimused
Veebipoe www.fitnessmarket.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Velomarket OÜ (registrikood 12802041), asukohaga Tööstuse 43, Tallinn, 10411, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja Soome. Kokkuleppel ka muudesse Euroopa riikidesse. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 3-7 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamise kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Ostja peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav seda kahjustamata, siis peab Ostja pakendi avamisel kasutama viisi, mis tagab pakendi kahjustamise võimalikult vähimal viisil. Vahetusõigus kehtib ühe korra tehingu kohta. Vahetatud toodet ei saa teistkordselt vahetada.
Toodete tagastamiseks tuleb esitada tagastusleht 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest koos ostudokumendiga. Täidetud tagastusleht tuleb saata koos tagastatud toodetega.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on määrdumise, kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile epood@velomarket.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
NB! Tagastada ei saa kinkekaarti.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Toote pakend peab olema kahjustamata ning toode kasutamata/kandmata. Tagastatav kaup tuleb pakkida kindlalt ja turvaliselt, et vältida transpordivigastusi ning transpordikleebist ei tohi kleepida tootepakendile. Kauba tagastamisel logistikafirma kaudu vastutab Ostja toote piisava pakendamise eest, arvestades logistikafirma poolseid pakendamise nõudeid.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Tagastusõigus ei kehti toote puhul, mis on tellitud Ostja poolt esitatud tingimusi arvestades eritellimusel.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Defektse kauba tagastamine
Klient kohustub tagastama defektse kauba koos tagastusdokumendiga Velomarketi Kalamaja kauplusesse (Tallinn, Tööstuse 43) või Arsenali keskuse pakiautomaatidesse. Küsimuste korral palume võtta ühendust klienditeenindusega e-posti teel: epood@velomarket.ee. Velomarket korraldab vajadusel tagastatava kauba kättesaamise kliendilt oma valitud kulleriga.
Defektse tagastatud kauba saatmiskulud kannab Velomarket OÜ. Juhul, kui tagastamise põhjuseks on ebakvaliteetne toode, siis Velomarket parandab või asendab toote oma kuludega.
Vastu võetakse ainult tagastusdokumendiga tagastusi.
Velomarketisse saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud tagastuslehega. Vastasel juhul lükatakse tagastus tagasi ja Velomarket OÜ ei töötle makset (tagasimakset ei tehta). Pärast seda kui Velomarket OÜ on toote üle kontrollinud, eelkõige kas sellele kohaldub seadusega sätestatud vastutus, parandatakse või asendatakse toode tavapärases korras. Juhul kui toodet ei saa parandada ja asendada identse tootega, tehakse tagasimakse.
Tagastusega tegeletakse 5 tööpäeva jooksul. NB! Tavakaupluses raha ei tagastata.
Kõik ilma tagastuspaberita saadetud tooted loetakse valesti tagastatuks ja need lükatakse tagasi. Klient vastutab pakendamise eest: kaup peab olema pakendatud nii, et oleks välistatud kauba purunemine ja kahjustumine.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud ja üle vaadanud.
Juhul kui Velomarket OÜ ekspertiisi käigus selgub, et Toodete puudused ei vasta ei ole Tootjapoolsed vead vaid põhjustatud väärkasutamise ja/või hooletusse jätmise või kasutusjuhendis toodud juhiste mittejärgimise tõttu ei tagastata Toote maksumust ega transpordikulusid. Lisaks lisandub kliendile defekteerimise- ja transpordikulu. Klient kohustub seadme ära viima kolme (3) kuu jooksul arvestades töö valmimisest. Selle tähtaja ületamisel on Velomarket OÜ-l õigus seade utiliseerida.
Klient saab Toote kätte aadressilt Tööstuse 43, 10411, Tallinn
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kaubaüleandmisest ostjale. Esimese 6 kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile epood@velomarket.ee või helistada telefonil: +372 508 3309. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale ning toote mitteotstarbe kohasest kasutamisest Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Müüja ei vastuta juhtudel:
- Toote seeria- ja mudelinumbrit on muudetud, see on eemaldatud või mitteloetav.
- Müüja ei vastuta defektide eest, mis on tingitud normaalselt kulumisest, sihtotstarbelise kasutamise seisukohalt ebaolulised vead (nt. kriimustused), ratta kasutamisest võistlusolukorras või ekstreemsetes tingimustes, hüppamisest, kukkumisest, hooletusest, tehniliselt mittekorras ratta kasutamisest, ebaõigetest sõiduvõtetest või pidurdamistest.
- Toodetele, millel on vale või puuduv dokumentatsioon ja millel puudub originaalarve.
- Toodetele, mida on mis tahes viisil tuunitud või ümber ehitatud (elektroonika või mehhaanika).
- Toodetele, mida on volitamata remonditöökoda/inimesed parandanud (või üritanud parandada). Kuluosi nagu rehvid, piduriklotsid jne, mille remont ei vaja korpuse avamist võib kasutaja ise vahetada või remontida. Soovi korral võib pöörduda ka Velomarketi teenindusse.
- Toodetele, mida on laaditud muu laadijaga kui originaallaadija või pole jälgitud kasutusjuhendis välja toodud laadimise juhiseid.
- Toodetele mille kahjustused on põhjustatud väärkasutamise ja/või hooletusse jätmise või kasutusjuhendis toodud juhiste mittejärgimise tõttu.
- Kahjustused, mis on põhjustatud seadme kandevõime ületamisest, trikisõidust, võistlustel osalemisest, kukkumisest või põrutusest.
- Tehnilised näitajad nagu elektrijalgratta sõiduulatus ja ronimisvõime sõltuvad sõitja kaalust, teeoludest, sõidukiirusest ja tuulesuunast. Need ei ole tagatud vaid on välja toodud võrdlusena.
- Kahjustused, mis on põhjustatud kokkupuutest äärmuslike temperatuuride või tulega.
- Toodetele, mille kasutamist on jätkatud pärast parandamist vajavate vigade tuvastamist.
- Kahjustustele, mis ei tulene tootmisdefektidest.
- Normaalse kulumise korral
- Jalgrataste, trenazööride või lisavarustuse iseseisvast komplekteerimisest tingitud probleemide eest.
- Vedelikukahjustuste korral.
- Toote mittesihipärase kasutamise tõttu.
- Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;
- Kasutatuna ostetud seadmetele ja/või äriliseks otstarbeks ostetud seadmetele. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast, mis on välja toodud toodete tehniliste andmete juures. Kui tehasegarantiid ei ole toote tehniliste andmete tabelis välja toodud, siis puudub antud tootel tehasegarantii. Ostjal on seadusest tulenev õigus esitada kauplejale 2 aasta jooksul pretensioone, kuid mitte hiljem kui 2 kuud pärast puuduse avastamist.
- Tarbijal ei ole õigus tootel esinevate kõrvaldatavate pisipuuduste esinemisel nõuda asja eest makstud raha tagastamist. Käesolevad tingimused ei piira ega takista klienti Eesti Vabariigi seadustest tulenevate õiguste kasutamisel.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale ning toote mitteotstarbe kohasest kasutamisest.
Klient kohustub seadme ära viima kolme (3) kuu jooksul arvestades töö valmimisest. Selle tähtaja ületamisel on Velomarket OÜ-l õigus seade utiliseerida.
Tootja süül tekkinud defektide parandamisele kulub tavaliselt 1–3 nädalat alates toote hooldusosakonda üleandmisest. Juhul, kui toote remont nõuab varuosade tarnimist tootjalt, pikeneb ooteaeg 45 päevani. Kui soovitud toodet ei ole tootja laos hetkel saadaval, siis võib erandjuhtudel pikeneda ooteaeg kuni 90 päevani. Velomarket hoiab klienti kursis pikeneva võiva ooteaja staatusega.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@velomarket.ee või helistada telefonil: +372 508 3309.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.